Implementacja Marketing treści a analiza potrzeb...
  • 2015-10-05 10:54:46
  • 0
Czy jesteś pewien, że Twój marketing treści odpowiada na potrzeby klientów? Czy masz pewność,  czego Internauci oczekują od treści medycznych publikowanych przez Twoją firmę? Czy rzeczywiście znasz ich problemy i sposób, w jaki je...
Czytaj dalej

Robert Bliźniewski

Marketing treści oparty na potrzebach Internautów to podstawa budowania długofalowej relacji z klientami.

Najnowsze

Implementacja

1141 dni temu

content medyczny

Content medyczny –...

  • 1 września 2015
  • 0
Content medyczny służy podejmowaniu decyzji zdrowotnych. Niewiarygodny content medyczny może prowadzić do niekorzystnego wyboru terapii, specjalisty lub miejsca leczenia....
czytaj dalej

Kampania medycznego marketingu...

  • 27 sierpnia 2015
  • 0
Kampania medycznego marketingu treści jest  używana przez firmy medyczne i farmaceutyczne do budowania wizerunku eksperta i osiągania pozycji merytorycznego lidera  w danej...
czytaj dalej

Marketing treści w budowaniu...

  • 8 maja 2015
  • 0
Marketing treści to doskonałe narzędzie do kreowania świadomości marki medycznej. Budowanie świadomości to najczęściej realizowany cel biznesowy kampanii medycznego...
czytaj dalej

Strategia medycznego marketingu...

  • 28 kwietnia 2015
  • 0
Publikowanie treści w ramach kampanii medycznego marketingu treści ma na celu pomoc w rozwiązywaniu problemów. Nie jest marketingiem treści pisanie o sobie czy o swoich...
czytaj dalej

Analizy treściStrategie

1274 dni temu

medyczny marketing treści to poruszająca narracja

Medyczny marketing treści to...

  • 21 kwietnia 2015
  • 0
Medyczny marketing treści to poruszające historie wynikające z poczucia misji, które towarzyszy Ci w trakcie przygotowywania i publikacji treści w Internecie. Medyczny...
czytaj dalej

Planowanie kampanii

1288 dni temu

8 etapów medycznego procesu...

  • 7 kwietnia 2015
  • 0
Artykuł opisuje zachowania Internauty szukającego rozwiązań w związku z chorobą przewlekłą. W artykule przedstawiony jest sposób postępowania Internauty od pojawienia...
czytaj dalej

3 kroki do zwrotu z inwestycji...

  • 6 marca 2015
  • 0
Coraz więcej marketingowców docenia znaczenie medycznego marketingu treści. Rosną budżety przeznaczane na działania związane z publikowaniem medycznych treści. Według...
czytaj dalej

Strategie

1335 dni temu

Co oznacza koniec ery...

  • 19 lutego 2015
  • 0
Współczesne mechanizmy wyszukiwania nieustannie są doskonalone w dostarczaniu Internautom najlepszych rozwiązań. Wiele firm marketingowych koncentruje swoje wysiłki na...
czytaj dalej

Implementacja

1355 dni temu

blog firmowy

Jak prowadzić medyczny blog...

  • 30 stycznia 2015
  • 0
Medyczny blog firmowy to kluczowy element marketingu treści. Aby idealnie wpasować się w strategię firmy, blog firmowy powinien być prowadzony według ściśle określonych...
czytaj dalej

ImplementacjaStrategie

1400 dni temu

Różne spojrzenia na marketing...

  • 16 grudnia 2014
  • 0
Jednoznaczne opisanie marketingu treści nie jest proste. Definicja zależy od grupy docelowej i naszego pomysłu na publikowanie treści w internecie . Medyczny marketing treści...
czytaj dalej

Analizy treściStrategie

1420 dni temu

„Buyer persona” użyteczna...

  • 26 listopada 2014
  • 0
Zgodnie z zasadami wszystkie kampanie e-marketingowe powinno rozpocząć się od zdefiniowania archetypu klienta (buyer persona). Buyer persona to strategiczny element...
czytaj dalej

Marketing treści-11 kroków przed...

  • 19 listopada 2014
  • 0
Marketing treści to często dreszczyk emocji przed naciśnięciem przycisku„publikuj”. Treść zaczyna wtedy żyć własnym życiem i nasza kontrola nad jej zawartością i...
czytaj dalej

Analiza opinii wyrażanych na...

  • 10 listopada 2014
  • 0
Internauci przed podjęciem decyzji zdrowotnych dokonują własnych analiz opinii internautów. Profesjonalne analizy opinii pozwalają spojrzeć na rynek i konkurencję oczami...
czytaj dalej

Strategie

1441 dni temu

Generacja „społecznościowa”...

  • 5 listopada 2014
  • 0
Prognozy pokazują, że w 2017 roku grupa obecnych nastolatków, dwudziestolatków i ludzi tuż po trzydziestce będzie dysponowała większymi zasobami finansowymi niż...
czytaj dalej

Planowanie kampanii

1449 dni temu

Cele biznesowe a medyczny...

  • 28 października 2014
  • 0
Marketing treści to doskonałe uzupełnienie celów biznesowych Twojej firmy. Koncentracja na potrzebach Internautów pozwali Ci skutecznie publikować treści medyczne. Dobre...
czytaj dalej

Planowanie kampanii

1452 dni temu

Jak planować strategię SEO,...

  • 25 października 2014
  • 0
Potrzeby Internautów to podstawa każdej kampanii treści. Stałe udoskonalenie algorytmów wyszukiwania promuje treści medyczne najwyższej jakości. Analizy opinii wyrażanych...
czytaj dalej

Back